denisenynke.reismee.nl

Het aftellen is begonnen...

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie onze reis en avonturen willen volgen. Op dit moment zijn we nog in Nederland en druk bezig met de laatste voorbereidingen (en afronden van senior coschap= stress). Maar volgende week woensdag de 31e om 12.00u vertrekken wij vanaf Schiphol richting Dar es Salaam! Daar zullen we 3 maanden coschap lopen in het ziekenhuis in Sengerema, in het noorden van Tanzania. Daarna hebben we nog 4 weken om rond te reizen voordat we op 5 januari 2012 terug zullen keren. We hebben er al super veel zin in!

Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn en waar we zijn geweest!

Nynke en Denise

Marleen

We missen je!! Zaaii zo zonder jou hoor. Vanaaf 18.00uur bij Meneer Dijkstra! Gezellig.. xx

Marleen

Ow, vergeten: het hotel in Zanzibar is het Clove Hotel. Het dakterras ziet er nog precies hetzelfde uit en je zit echt middenin het centrum! Genieten! xx

Niek

Geen tijd om te reageren, moet iemand helpen met alles inpakken

Tom

Veeeel plezier en kijk uit! Tot over drie maanden zus ;)

xx je broertje

Maartje

He meiden!
succes met alles inpakken, ik ben ook al van alles aan het verzamelen...Goede heenreis, mail even jullie tanzaniaanse mobiele nummer dan kunnen we wat afspreken! het eerste weekend moet er natuurlijk koude pombe gedronken worden in mwanza!
groetjes en tot snel,
Maartje

Danielle

Denise, denk niet dat ik je nog ga zien voordat je gaat:-((( Maar wens je wel een fantastische tijd toe, waarin je heel veel gaat zien, leren en ervaren! Ik heb mijn mailadres al ingevoerd, dus zal je verhalen blijven lezen!!!!! Succes met afscheid nemen(pfff.....) en vooral heel veel plezier!!!
Danielle

Mai

Na een volle buik van de high-tea en een dikke knuffel is het dan inderdaad duidelijk dat jullie op het punt staan om een nieuw avontuur in Afrika gaan beleven. Hopelijk lukt het een beetje met inpakken vandaag....of krijg je goede hulp;) Spannend joh! Succes met afscheid nemen en geniet daarna met volle teugen!X Mai

Erica

Meisjes, ik kijk nu al uit naar al jullie belevenissen en foto's. Maak er iets moois van. Goede vlucht!
Dikke knuffel van mama (van Denise) X

Kristine

Oooh, spannend. Ik heb echt enorme kriebels. Ik vind het echt heel fijn jullie daar aan te treffen.

Roddy

Dames,
prettige reis en karibu Tanzania!
Tot snel!

Vera

Jullie zitten nu in het vliegtuig, spannend hoor :). Hoop dat jullie een goede reis hebben en een hele leuk tijd in Tanzania! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan! x

Rina

We hebben jullie goed uitgezwaaid:
Yes,jullie zijn goed gezind goed gestart.
Dit wordt dus helemaal fantastisch!! Go for it!!!!

Piet

Ladies!!
Mmefika safi? Habari za safari? Na sasa mpo Dar es Salaam?

Succes ;)
X
Piet

Niek

Piet, je toetsenbord is kapot!

Mai

He meiden, wat ontzettend spannend allemaal.
Op het moment zitten jullie geloof ik in het vliegtuig..
Een ontzettend gave tijd daar en succes met alle nieuwe indukken en ervaringen :) Zet 'm op and enjoy!
Kus, Mai

Inge - sjaar

Goede reis gehad? Dan kan het avontuur eindelijk beginnen! Heel veel plezier. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's! xx

Debbie

Hey Denise,

Je zal wel al aangekomen zijn. De uk is er nog niet, dus je hebt niks gemist. Hou je op de hoogte.

xxDeb

Femke Krijn en Jibbe

hoi meiden het avontuur is begonnen! N joy!We gaan jullie volgen!

Nyn, X en knuffel van Jibbe Femke en Krijn

Peet

Wat spannend, Afrika! Ik kijk uit naar je verhalen!

Peet
(en haar mannen uit Oss)

Tante Lenie

Hallo Nynke en Denise,
Wat een verhalen, prachtig om te lezen ,en wel heftig hoor zo n klein kindje zien te sterven.En genieten doen jullie gelukkig ook houden zo.Veel succes de komende tijd Lieve groetjes van Tante Lenie en ook Oom Reinier

JohanOss

Hoi Nynke en Denise,
gisteren hebben wij de foto's en berichten samen met Rina en Krijn doorgenomen en ervan genoten.
Vandaag sprak ik mijn vriend Durk Kramer, die heeft in de 60'er jaren 2 weken in het hospitaal van Sengarema gelegen.
Hij had een ongeval overleefd en leeft nu nog steeds.
Hartelijke groeten, je peetoom Johan.